neljapäev, 14. november 2013

Day after day.

´´A wise girl kisses but doesn't love, listens but doesn't believe, and leaves before she is left.”

I am good, but not an angel. I do sin, but I am not the devil.
I am just a small girl in a big world trying to find someone to love.”

We should all start to live before we get too old. Fear is stupid. So are regrets.”

The nicest thing for me is sleep, then at least I can dream.”

You never know what life is like, until you have lived it.

Friendship is the bestiest thing that comes to life . Friends will always be there for you don't worry about the
fakes worry about the people who had your back from the start and never treated you wrong always remember they are your real friends don't never take them as granted because one day your going to lose a good friend by the way your action's are when you see a good friend stick to that person .”


“This life is what you make it. Not matter what, you're going to mess up sometimes, it's a universal truth.
 But the good part is you get to decide how you're going to mess it up. Girls will be your friends - they'll act like it anyway. But just remember, some come, some go. The ones that stay with you through everything - they're your true best friends. Don't let go of them.”

Just because you fall once, doesn't mean you're fall at everything.
 Keep trying, hold on, and always trust yourself, because if you don't then who will??”

I wanted to ask a thousand questions, but there was no one to ask.
Besides I knew that people only told lies to children-lies about everything from soup to Santa Claus.”

Nothing lasts forever, so live it up; drink it down, laugh it off, avoid the bullshit.
 Take chances and never have regrets because, at one point, everything you did was exactly what you wanted.”

Alles siis, kui on lõplikult mindud, ärkab hinges sada tunnet: süütundest kahetsuse,
 valu ja hiljaksjäänud arusaamiseni, et koos iga inimesega kaob meie maailmast jälle suur tükk vaimu,
sära ja sarmi, mille paistel end soojendada ei ole meil enam kunagi võimalik."


"Õnn ei sõltu ruumide suurusest ega seinte siledusest — õnn mahub pisikessegi pessa.
Ainult et see pesa peaks igaühel olemas olema."


"Ei saa ju osta või ehitada unistusi, mälestusi, hääli, lõhnu ja värve,
pole võimalik kinni maksta või vahetada meeleolusid, ootust ja igatsust."

"Nagu tahaks nutta, aga ei tule meelde, kuis see käib.
 Karjuda tahaks ka, aga see tundub üksi olles kuidagi eriti tobe.
Ja siis tuleb see sõna, mis kogu aeg kusagil kukla kandis on varitsenud:
üksi! Sa oled üksi! Täna, homme, igavesti, alati..."

"Nii pikk on elu küll, et oma vigu, kui vaja, ka mitu korda parandada.
Aga selleks, et neid vigu üldse mitte teha...
noh, nii palju pole mõtet oma elu pealt küll kokku hoida."

Ma tänan sind, et said mu päris suveks
ja hingepidi kõndisid mu soojas merevees
Ma sügisestki ikka-jälle tuleks
korjama neid teri, mu armuks sinu sees.


Soovides, ja unistades
Liigume koos päikse poole
Lootus kannab meid elus edasi
Ja kui ka päevad on hallid
Ja taevas näib armutu
Ei karda, sest tean,
Et oled olemas


Minu karu, minu pall, minu sokid ja sall
Minu vennad ja õed, minu tavad ja tõed
Minu taat ja mu memm, sinu rula ja bemm
Minu elatud lood ja peidetud pool
Minu kodune leib, minu sõbrad ja vein
Minu maa, minu muld, minu leidmata kuld
Minu valu, mu salv, minu tuvi ja tall
Minu sammud ja teed, silmist valatud veed
Minu unistust suur, kõik mis tuleb on uus
Minu lootus, mu rajad, minu saatus, mu valitud teed
Minu maa, minu keel, minu süda mu sees
Minu kodu, mu töö, ahjus hõõguvad söed!
Hoidkem hellalt must kinni, meile kuulub see päev.



Tunnen et nii on hea ,
tunnen et kõik on nii kuis peab.
Olen õnnelikest õnnelikum ma.
Mis ootab ees ei tea
polegi tähtis arvan ma
tuleb elada ja hetke nautida.


Iga minut iga tund ,
näeme kõikjal õnnes und
igaüksmeist valib oma saatuse.


Ära seisa mu haual ja nuta mind taga,
 mind pole seal, ma vaikselt ei maga.
 Ma lendan koos tuultega taeva all,
 ma olen talvehommiku hall,
 Viljapõllul paistan päiksena suvel,
 sügisel su juurde vihmana tulen.
 Kui hommikul ärkad ja taevas näed linde,
 neid vaadates olla võid päris kindel,
 et laulan seal koos nendega,
 kuid öösel muutun täheks ma.
 Ära seisa mu haual ja ole kurb,
 mind pole seal
 see polnud mu surm.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar